Thursday, June 19, 2008

Makcik

Masa tu aku 19 tahun.Aku belajar kat salah satu IPTA kat Malaysia ni.Camni citernya....Aku ngan Man ni memang kamcing darikecik lagi.Aku dah dianggap anak bagi org tuanya.Jadi aku sesuka hati je la pegi rumah dia.Aku buat rumah dier macam rumah aku sendiri.Satu pagi tu lebih kurang pukul 11 la, aku pegi rumah Man nak ajak Man keluar, Mak dier(aku panggil makcik je) cakap Man dah keluar ngan kawan aku sorang lagi.

"Takpe la Makcik kalau macam tu, saya balik dulu la ye"kataku. "Ala kejap lagi balik la Man tu"dier jawab."Tunggu la, lagi pun Kamal dah lama tak datang rumah Mak Cik ni"sambungnya lagi. Untuk tidak mengecewakannya aku pun masuk la ke dalam rumahnya setelah dijemput oleh Makcik. "Jemput la minum Kamal"pelawa Makcik setelah meletakkan segelas air oren di atas meja di ruang tamu."Terima kasih"jawabku.

Makcik terus berlalu ke dalam bilik."Kamal duduk la dulu ya Makcik nak mandi sekejap"jerit Makcik. "Ye la"jawabku.Mak si Man ni dalam lingkungan 47 atau 48 tahun la.Body tu aku rasa masa muda2 dulu tentu cun.Tapi yg tak boleh tahan tu kulitnya putih wooo.Setelah hampir 15 minit dier mandi makcik keluar dgn hanya bertuala dari bilik.Dengan selamba je dier pakai camtu depan aku.Terkejut aku di buatnya.Masa dier keluar bilik tu muka dier selamba je, buat macam takde org depan dier.Aku pun buat tak tahu gak le.

Tapi sesekali aku jeling gak kat dier. "Mana si Man ni tak balik2 lagi"suaranya memecah kesunyian."Agaknya kejap lagi balik la tu kot"aku menyambung."Oooo…lupa lak Makcik Man pesan kat Makcik tadi, dia kata kalau Kamal datang suruh Kamal datang esok sebab dier mungkin balik lewat"terangnya. "Kalau macam tu takpe la Makcik Kamal balik dulu la ye dan pesan kat Man sya datang esok"jawabku sambil mengankat punggung utk pulang."Eh..nanti la dulu"pintanya."Kenapa Makcik?"tanyaku hairan.

"Duduk dulu"suruhnya.Aku dah mula rasa keganjilan.Apa lagi la Makcik ni."Macam ni, memandangkan Makcik dgn Kamal je kat dalam rumah ni, Makcik nak tunjuk sesuatu pada Kamal"terangnya.Ha..sudah aku kali ni. "Aa..aa…aapa dia Makcik?"tanyaku terketar-ketar.Dier terus melucutkan kain tuala yang melekat di badannya dari tadi dan menampakkan tubuhnya tanpa seurat benang. Dgn pantas koteku membengkak dan mulutku melopong dan tidak terkata.

Tubuhnya takde la lawa sgt, ye la dah hampir setengah abad, tapi bisa mendidihkan gejolak nafsu muda aku masa tu. Tetknya dah lanjut dan sedrhana besar dan masih lagi gebu. Putingnya merah kecoklatan. Pussy dier masih lagi tembam tapi takde la setembam anak dara dan berbulu sekitar pussynya. Dia ke biliknya dan mengeluarkan pisau cukur dan shaving foam suaminya."Makcik nak Kamal tolong cukur bulu kat anu Makcik, boleh?"tanya Makcik."Hmmm….bb..bb…bboleh"jawabku.

Aku pun mulakan tugasku seperti yg disuruh setelah dia duduk mengangkang di atas sofa di depanku. Aku letakkan shaving foam di atas bulu pussynya.Sambil tu dier menggosok foam tu sehingga ra di sekitar pussynya.Patu aku mula mencukur.Setelah itu semua bulu pussy Makcik aku cukur. Cantik pussynya tanpa bulu, macam pussy budak walaupun sedikit mengecut.Selepas itu aku menunggu arahan seterusnya. Dia menyuruh aku berdiri di depannya. Dengan perlahan dia membuka butang seluarku sehingga aku berbogel depannya.

Maka terkeluar la kote remaja ku yg tegang dan keras. Dia membelek-belek kote ku. Sentuhan jari-jemarinya tlh membuatkan aku kegelian. Ditambah pula urutan lembut dan Makcik memicit-micit kote ku sehingga hujung kepala kote ku basah dgn air mazi. Makcik tersenyum melihat aku kegelian diperlakukan sedemikian. Sambil itu Makcik menjilat air mazi yg keluar dari hujung kepala kote ku. Bertambah geli la aku dan berdenyut-denyut kote ku. Aku bertambah nilmat setelah koteku dijilat-jilat olahnya berkali-kali dan di selang-seli dengan memasukkan koteku ke dalam mulutnya sambil menjilat.

Setelah diperlakukan sedemikian berkali-kali kote ku terasa hendak meletup, aku mengeluarkannya dari mulut Makcik lalu aku menggoncang koteku sehingga terpancut la air mani aku sehingga melepasi muka Makcik dan selebihnya menitik di mukanya. Sungguh nikmat ketika itu. Kami tersenyum setelah selesai bertarung dan berehat di sofa. Aku hampir terlena kerana keletihan setelah terkena penangan Makcik yang hebat menjilat koteku lalu aku dikejutkan oleh usapan bibir Makcik ke atas kote sekali lagi. Aku terjaga. Ku lihat Makcik tersenyum sambil koteku digenggamannya untuk dijilat.

"Makcik suka ke kat kote saya?"tanyaku."Suka sangat"jawabnya.Bangga aku bila Makcik berka ta demikian. Aku membiarkan saja Makcik memperlakukan begitu sehinggalah Makcik cuba memasukkan koteku kedalam lubuk nikmatnya. Makcik mencangkung di atas kote ku sambil memacu koteku masuk ke dalam lubang pussynya. Aku terasa sedikit nikmat setelah kepala kote ku mula berkenalan dgn lubang pussynya. Dia mula menurunkan punggungnya perlahan-lahan utk memasukkan kesemua koteku dalam pussynya.

Setelah semua koteku di dalam pussynya Makcik menggolek-golek punggungnya, masa tu jugak aku rasa nak terpancut. Tapi ku tahan. Aku mula membantunya dengan menekan kote ku yg sudah sedia utk di godek. Terangkat punggungnya bila aku memperlakukan sedemikian. Dengan perlahan-lahan dia memasuk dan mengeluarkan koteku dari pussynya. Dengan bantuan pelincir dari lubang pussy Makcik dan air mazi ku, perjalanan kaluar masuk koteku di dalam pussynya lancar. Setelah lebih kurang 2 minit merdayung, kami sama-sama inzal dengan tangan Makcik mencengkam dadaku dan air maniku terpancut kedalam pussynya dengan satu henjakan yg padu dan kuat.

Setelah habis air maniku tersejat didalam pussynya, aku keluarkan koteku utk menghirup udara segar.Itulah pengalaman sex aku yg pertama. Makcik la yang mengajarku cara2 membuat sex dan aku cepat belajar. Makcik memuji tentang keupayaan aku dalam sex.